Färgning

Resultatet av mitt hår, jag är riktigt nöjd faktiskt. Håret är som nytt, känns helt perfekt. Dock behöver jag vänja mig vid den mörka färgen, men det kommer ljusna lite men inte jätte mycket. Fin färg nu till höst och vinter:) Vad tycker ni?
 

Hej på er kan jag väl säga eller någonting, sitter i sängen och skriver lite, ska snart gå upp för att göra lite te. Fryser som en tok idag, om våran höst är såhär kall då vågar jag inte tänka på hur kall våran vinter kommer bli, brr. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om jag ska vara ärlig. Älskling kommer hit sen och förhoppningsvis så får vi en sak fixad annars blir jag tokig sen ska han hem, och senare ikväll kommer jag efter honom, ska se x faxtor med honom samt sova där, riktigt mysigt. Vad vi ska göra på lördag får ni reda då, inte så kul om jag avslöjar allting på en och samma dag ju;) Nej nu måste jag få i mig någonting varmt. Hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

tycker håret blev jätte fint!
Tycker också det är kallt! Vaknade i morse och kollade ut och såg att det låg snö på bilen.. och då bor jag långt nere i söder...!
Hoppas du får en bra dag!

2012-10-26 @ 13:55:51
URL: http://theteenlife.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad fint det blev :)

2012-10-27 @ 10:26:33
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0