Förändring

Godkväll. Sitter med håret fyllt med färg. Mitt ljusa slingade hår är påväg bort och jag övergår till  mörkbrunt/svart. Det är så himla fint med mörkt hår på hösten/vintern tycker jag. När ljusa tiden kommer tillbaka så kommer nog det ljusa håret tillbaka också, men inte än på ett tag;) hur resultatet blir får ni se sen eller imorgon;) Är även hemma imorgon, vilodag efter att ha varit sjuk. Just det kanske ska berätta om min kväll. Älskling kom hit efter skolan, då vi gjorde tacos och kikade på film, skrattade och busade. Vid 19.00 tiden så kom Lisa hit, hon skulle hjälpa oss med en sak som gick lite åt helvete;) Men förhoppningsvis så löser vi det imorgon. Båda drog sig vid 21.00 och nu sitter jag här lite nervös över hårets resultat. Hörs sen, om inte..Godnatt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0