Halvt på banan

Hej. Sitter i soffan och mår inte riktigt helt perfekt. Har förbannat ont i magen och huvudet. Har småstädat i rummet för det såg förfärligt ut annars har jag bara latat mig. Har varit ute på en promenad också med hunden medans solen lyste ute. Småpratat lite med älskling också. Nu sitter jag och tittar på ett avsnitt av Gossip Girl med en kopp kaffe. Ska om någon timme ut till Överby med mamma för att köpa en grej. Det är super rea på idag så passar på medans det kan vara billigt. Skönt med lite luft. Det blir  bara en snabbis eftersom att jag varit hemma idag :) Skriver sen. Puss

Kommentarer
Postat av: ronja

All den informationen vet jag redan;) plus att det är inte ens värt det att uppdatera mobilen till ios 6. Har gjort det själv, ingen skillnad och krånglar på vissa appar än vad den gjort tidigare. Plus att om du gör det kan din mobil crasha eller allting försvinner från din mobil :o

2012-10-04 @ 19:13:39
URL: http://www.perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0