Här är jag

ph: älskling från idag

Hej på er. Hade verkligen en helt fantastisk kväll hos min kära vän Ahlin. Party tills natten kom, massa folk, skratt, prat, dans, sång, skön stämning. Allt var bra:) Jag och älskling kom hem framåt 03.00 tiden och idag har vi slöat. Åkte in till staden för att äta frukost, vi fick även med oss det som ni ser på bilden hem. Kände att sötsaker som godis, kakor, chips och sådant var ingenting för oss denna dag, så det fick bli vitamin vatten och jordgubbar. KANON! Annars har vi inte gjort någonting mer, pratat och tagit det lugnt bara som sagt. Älskling åkte hem för 1,5 timme sedan ungefär och här sitter jag helt ensam i ett hus och har ingenaning om vad jag ska göra. Blev inte mycket sömn inatt så tror jag ska försöka sova några extra timmar inatt. Det lockar mig. Imorgon startar lovet, så skönt. Nej nu ska jag göra mig  någonting att dricka, te låter bra. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0