Höstmys - Sång - Dans avklarat

Sådär ja. Nu är jag tillbaka. Skolfotot gick väl helt okej,dock blir jag aldrig nöjd så det står jag kvar vid;) Efter skolan blev det en tur till Subway med Ahlin, Emma och Nathalie eller hur hon väljer att stavas, någon kompis till Ahlin, en riktigt skön brud. Efter maten blev det en tur ner till bryggan där vi satte oss, kollade på alla löven som ramla av trädet, fåglar som flyger från landet, och bara njöt en liten stund tills jag gick och mötte Matilda. Då stod solosång på hennes schema och jag agerade sällskap:) 16.30 var det dags för mig och Matilda att börja dansen. Det gick verkligen super bra idag och jag längtar redan till nästa termin. Nu sitter jag hemma med värk i magen, för den fick vi träna extremt idag! Nu ska jag kika runt innan det är dags för mat. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0