Jag åker fram och tillbaka men vill helst stanna kvar

ph: jag från igår
 

Hej alla fantastiska. Kom hem för inte så längesedan. Fick ett ryck och åkte till älskling, skulle egentligen städat i rummet men så blev det inte. Vi har kollat på en ny film av Johan Falk, stört bra enligt mig:) Mamma kom och hämtade mig vid 21.00 och nu sitter jag i sängen och ska bädda upp sängen, men innan jag gör det så ska sminket bort och jag tänkte ta en svalkande dusch. Tror febern är tillbaka eftersom att kroppen känns knasig. Så underbart att lägga sig efter att ha svalkat sig i duschen. Imorgon är det skola, efter den ska jag städa rummet och sen bär det av hem till älskling för att kolla x factor och även sova där, mer om det imorgon. Detta blir det sista idag. Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det du skrev på min instagram, det berörde verkligen! Tack! :)

2012-10-18 @ 22:30:00
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0