Kass uppdatering, blir bättre sen

ph: arkivet
 
Usch för denna morgon. Somnade sent, vaknade sent och även blev klar sent, eller ännu inte klar. Sitter och har precis svept en kopp kaffe, nu ska jag be mor fläta håret, sen lär jag springa ut till bussen. Ska även stanna kvar i skolan idag en timme och göra ett litet arbete sen åka hem och ta det lugnt dryga timmen innan det är dags att åka till staden för att äta ute med Matilda och sen ska vi dra oss mot dansen. Efter dansen någon gång ska jag träffa min efterlängtade fantastiska pojkvän som kommer hem idag, vilket ger mig ett stort leende på läpparna och ett varmt hjärta! Nej nu ropar mamma, måste snabba mig. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0