Min kväll

Såhär avslutade jag mitt kväll. En mysig timme på Strandgatan med de bästa! Var ju även ute på Överby tidigare  med Matilda. Fick med mig nagelpaket hem så har suttit och gjort nya naglar i 3 timmar om inte mer med Matilda, är så otroligt trött på det nu haha. Även ikväll ska jag försöka mig på att inte kommer i säng försent men inte heller gå upp för tidigt som jag gjorde idag. Imorgon ska jag ha en liten ta-hand-om-mig-själv förmiddag sen ska jag träffa älskling senare under dagen, sover även med honom! Nej nu blir det film, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia s

Hellu, du får skriva på kik eller facebook! Hittar dig inte där och vill inte ta det mellan er''in public'' eftersom mycket missförstånd har dykt upp!

2012-10-30 @ 01:21:18
Postat av: Rebecka!!

Hej gumman! Hur har du de?
Nu har jag flyttat klart ÄNTLIGEN! Så du får komma å dricka en jäkla massa kaffe med mig någon dag! Å mysa med lille Musse :D <3

2012-10-30 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0