Min kväll

ph: jag
 
 
Detta är vad jag grejat med sedan halv tio. Eller jag har fått gjort naglarna, lacket får bli imorgon. Klockan rusade iväg och jag hann inte riktigt.Tänkte att jag skulle ha nya och fräscha naglar till skolfotot. Inte för att dom syns men det känns bara så bra!:) Annars har jag inte gjort mycket mera ikväll. Naglar och x factor blev min kväll. Just det, var ju ute på Överby och införskaffade mig TVÅ par nya skor, älskar skor! Jag har fotat och bild på dom kommer upp imorgon under förmiddagen. Har även gått och blivit förkyld igen, även ont i huvudet och sådant, älskling ligger jätte sjuk, får hoppas att jag inte åker på någonting nu. Brukar komma undan det:) Nej nu ska jag kika runt lite och sen är det faktiskt dags för sängen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Rebecka!!

Hallå!! :D Såg ditt sms nu! Å så självklart dog mobilen å orkar inte hämta laddaren! :P
Smsa i morgon när du har tid så kan vi se om jag hinner fika just då xD Håller ju på att flytta så påbörja lite smått av renoveringen idag! :D

Men smsa i morgon :D Köss! <3

2012-10-02 @ 00:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0