minusgrader

Godmorgon vintervärme. Sitter i sängen och ska snart göra iordning mitt hår, fryser som en tok även det så har jag en massa kläder på mig, två tröjor men brr, det är ingen sommarvärme ute längre om man säger så. Börjar som vanligt 08.30 idag och slutar 11.30 om inte lite tidigare.Efter skolan så ska älskling med mig hem, jag ska gosa ner mig hos honom må jag lova, min varme lilla björn eller någonting, haha. Sen är onsdagen som alla andra. När klockan dra sig mot fyra tiden så åker jag iväg till dansen, sen hem, duschar och sånt sen sover i massa timmar. Lite halvseg dag, men rätt rolig. Nej nu måste jag göra mig klar så jag kan få i mig en varm kopp kaffe innan jag ska åka till skolan. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0