Morgonträning

Dessa två tjejer, tvillingar, fytusan så avundsjuk jag är på deras kroppar. Nu ska jag nog sätta igång med träning stenhårt, en snyggkropp är verkligen allt! Nystart.
 
Godmorgon, sovit gott? Även om jag somnade sent så har jag sovit helt okej. Har ätit frukost och kollat på film snart ska jag ta på mig träningkläderna och mörda min mage lite. Tänkte faktiskt ta mig till gymmet idag för ett mag och ryggpass, jag längtar dit så otroligt mycket så nu kör jag. Ska även träffa älskling idag, bästa på hela dagen faktiskt! Vet inte vad vi ska göra, men någonting hittar vi allt på, som alltid:) Nej nu måste jag ta på mig och köra mig klar för att dö lite, hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0