Present från älskling

Glömde helt bort att visa denna bild för er igår kväll. Vi åkte ju hem till älskling där jag också fick en present av honom. En sjukt fin navelpiercing. Han vet att jag älskar änglar/vingar och kors, se så bra det blev. Han köpte det i Malta. Fick en som en 11 månader-dags present men även en present för att han varit i Malta. Fint va? Jag älskar det!
 

Godmorgon förresten, sitter i soffan och ska snart fläta håret:) Kan lova att idag är det kallt ute. Vaknade imorse och frös som en tok, kom upp först halv sju då jag fick plågas av kylan ett tag innan jag kunde känna mig levande igen, haha. Skola snart också, tror även att jag slutar lite tidigare idag vilket är helt fantastiskt. Har inte så mycket mer att skriva just nu. Dagens planer kommer upp om ett tag också. Nej nu måste jag springa och göra mig redo för att åka. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0