Stolthet

 
ph: jag
 
 

Godkväll, hur har ni haft det denna söndagen? Själv har jag haft det helt okej. Startade dagen med älskling men han åkte ju 12.15 då jag städade fram tills 15.00 efter det har jag nött Gossip Girl. Mor kom hem runt 18.00 tiden då vi åkte och handlade, sen var det dags för mig att köra bil, fyfasiken vad duktig jag är, känner mig riktigt bra faktiskt! Väl hemma så tyckte jag att jag var värd gosakerna på bilden. Vaniljglass med hallon och ett glas med smaksatt vatten (röttpäron), fantastiskt! Nu ligger jag i sängen och ska kolla klart på sista avsnittet i säsong 4 av Gossip Girl så jag kan hoppa på nästa, sen är det sängen för mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0