Storstädning

ph: middagen från igår som mor la upp fint
 
 
Jösses så seg jag är idag, hes och snorig men inte sitter jag still för det, har så mycket energi i kroppen. Älskling åkte ju så jag började med storstädandet av mitt rum/garderob. Så just nu väntar jag på att golvet i garderoben ska torska så att jag kan få in allting i den sen:) Efter att jag är klar med rummet så blir det en dusch och middag sen lite körning för mig del. Ska även försöka hinna med en promenad med älskling ikväll om han går med på det. Älskar att gå ut med honom, jag får ju prata av mig lite;) Haha, nej men det är bara så mysigt, jag är en promenadtjej tror jag. Nej nu ska jag påbörja ett avsnitt av Gossip Girl innan medans det torkar där inne, hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh! Vad gott det såg ut! Vad är det för något? :)

2012-10-21 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0