Den sista energin

ph: jag
 

Kvällen avslutades toppen. Åkte till älskling och tjötade lite med hans mor om matta till älskling rum, haha. Sen var det pizza bak och smak haha. Nej nu börjar tröttheten smyga fram. Hans pappa gjorde pizza som vi smaskade på sen. Efter det avslutade vi denna kvällen med en längre promenad med vovvarna. Riktigt skönt att gå av sig den sista energin. Då somnar jag gott inatt. Imorgon är det skola igen och efter den så sa jag med älskling till körskolan om han ville ha med mig, sen ska jag till en affär och fixa en grej, kan berätta imorgon. Efter det så är det slutligen ett gympass sen är min planer slut:) Då kan jag övergå till min plan nu,och det är att sova. Så, godnatt på er och sov så gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0