Det som alltid händer mig..

ph: jag
 
...Gokväll. Det ni ser på bilden är mina fötter och det jag vill visa är en sak som ALLTID händer mig. Hur många gånger jag än gå och drar upp byxorna på benen så hamnar ALLTID en bit av byxorna under fötterna på mig så jag trampar på dom. Det är inte alltid lätt att vara en och en halv meter lång:( Det är lite jobbigt ibland faktiskt. Från det ena till det andra. Var iväg en sväng nu på kvällen och träffade Lisa och Matilda. Vi dela, ord,skratt och tårar tillsammans denna kväll men gick därifrån med ett leende efter många om och men och sanning. Vi gick till Strandgatan en super snabbis och nu sitter jag hemma igen, kände att det blev lite för mycket denna lördagen så jag ville bara hem:) Tänkte att jag om en stund, efter ett Big Brother avsnitt skulle göra mig lite kvällsmat, är rätt sugen på en smoothie, vi får se vad det blir. Vad har ni för er denna lördagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0