Du bad mig vara stolt men det var för en liten stund

 
Hej! Dagen bara gå, tiden tickar framåt och solen skiner på utsidan. Sitter i sängen och kikar på BB medans jag inväntar tiden. 14.25 ska jag ta bussen mot staden för att sedan åka vidare till skolan och träffa min underbara pojke. Efter det så vet jag inte riktigt vad som händer. Ska väl åka hem igen någon gång och äta. Inatt sover jag med älskling men vet ännu inte vart men det löser sig väl med tiden antar jag, vi får se vad som sägs. Annars börjar humöret lätta lite men inte helt, än svajjar läpparna men ett leendet finns ändå. Gillar att le, älskar att le, man känner sig gladare och omgivningen blir trevligare. Har jag inte rätt?:) Aja, nu ska jag fixa klart håret och sen ta på mig så jag kan åka. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0