Ett godnatt

ph: Bild på ett armband jag fick av systeryster idag, fint?:) Jag gillar det
 
Hej på er. Gud så jag uppdaterat dåligt, men jag har verkligen inte mått bra alls. Började med att jag sov dåligt, och nu har jag en dunder huvudvärk plus att förkyldningen blir värre hela tiden, och nu känner jag mig otroligt hängig. Detta  är verkligen inte kul alls.. Önskar pojken var här. Just det, har sagt upp mig från en dansgrupp idag också, det blir för mycket och sen så har min gamla danslärare slutat så ja. Nu är street/hiphop borta och endast dancehall kvar, vi får väl se om jag startat med street om ett tag igen, vi får väl se vad som händer i framtiden. Nu ska jag skriva lite och sen försöka sova i hopp om att jag kanske blir bättre tills imorgon. Orkar inte plåga mig igenom en skoldag till när jag mår såhär. Lite vila, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0