Ett nytt paket

Hur lycklig blir man inte när man kommer hem, går in på sitt rum och möts av att ett paket ligger på sängen och väntar. Älskar det verkligen, det är nog en utav de underbaraste blickarna man kan få när man nyss kommit hem efter en fartfylld dag. Vad det gömmer sig i den kommer ni få se om en timme eller två:) Har iallafall fått i mig mat och funderar på att göra en bananpannkaka om några timmar som jag ska äta innan det är dags för att sova ikväll. Först nu så ska jag för en gång skull lugna ner mig lite i någon timme sådär så jag orkar med kvällen. 09.00 tar jag cykeln till gymmet och kör mage, rygg och ben. Ska bli skönt! Nej nu ska jag kolla film. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0