försovning

Hej och godmorgon. Vaknade senare än jag borde och sitter nu och väntar på att tiden ska rusa iväg så att jag kan gå till bussen. Ska ta bussen 09.05 så att jag kommer lite innan bussen. Måste fylla på min telefon så får ta en tidigare buss. Hatar att jag fått svårt att vakna. I början av skolan vaknade jag hur tidigt som helst, var uppe och klar vid halv 06.30 så att jag kunde sitta och ta det lugnt innan skolan. Nu var det bara att gå upp, slänga på sig kläder ta ut flätan ut håret (inbakad) och sen vänta in bussen. Herre min skapare så snabb jag var. Tur att jag inte är en sådan tjej som inte kan gå ut 110% fixad ;) Haha. Nej nu ska jag leta upp matteboken och sen ta på mig så det inte finns en enda chans att jag missar bussen, haha. Ha en toppen dag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0