Frukost och dagens planer

ph: jag
 

Gud så underbart den var med en riktigt smaskig frukost. Nu är det dags att göra sig helt klar, packa väskan och göra lite inlägg till er så att jag hinner ta en till kopp kaffe i lugn och ro innan jag ska gå ut till bussen. Dagens planer är skola från 08.30 - 09.30 då engelska står på schema. 09.55 ska jag nämligen sitta på Vårdcentralen IGEN och denna gången bli undersökt av en läkare. Kan bli skickad till sjukhus men det håller vi tummarna för att jag inte blir. Runt 12.00 åker jag till älskling och är med honom fram tills det är dags för mig att ta bussen till staden för att möta upp Matilda då vi ska trampa oss till dansen. Är super taggad. Efter dansen ska jag en super snabbis ut till Överby för att införskaffa mig lite nödvändigheter som ni får veta senare. Nu måste jag greja klart. Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0