Jag känner jag också.

Hej på er. Nu är jag hemma igen, eller ja det har jag varit ett tag men. Var ute och körde lite och det gick hur bra som helst, har super kontroll över bilen. Nästa gång ska jag köra lite slalom mellan stolpar. Det är riktigt kul att köra. Sitter just nu och väntar på att pojken ska höra av sig men han spelar så det tar väl några timmar, lär ju vara vaken ett par timmar till så jag väntar:) Imorgon är det skola och även en kort dag, slutar 11.30 då jag direkt tar bussen till gymmet och kör ett pass sen hem och gör mig iordning igen för vid 4 tiden ska jag bort till pappa för att fira syrran och sen till mor och göra samma sak. Nu ska jag se på film så vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0