Kan inte sova

ph: världens mysigaste hund men även största, klumpigaste och knäppaste hunden
 
Uh, kan verkligen inte sova, tänker för mycket! Ska upp tidigt för att ta mig till gymmet, ut och köra och sen åka till dansen, hur ska detta gå egentligen? Måste även lära mig lite av det jag behöver kunna i dansen. En pojkväns famn hade inte varit helt fel. Hur kan det komma sig att jag sover så mycket dåligare utan honom? Knäppt ju. Eftersom att jag ändå inte kan sova så ska jag dansa till energin tar slut helt och håller, DÅ kanske jag somnar, värt ett försök;)? Vad har ni för er såhär mitt i natten då. Springer ute och partar, ligger och sover, myser framför en film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0