Mot skolan

ph: arkivet
 

Sådär nu var det dags för 6 timmars skola. Solosång 30 minuter och 3 timmars Ljudteknik står på schemat idag. Så det är ju rätt mycket håltimmar så 6 timmar med endast lektioner blir det ju iallafall inte:) Efter skolan ska jag möta upp Matilda för vi ska ringa angående en dans. Berättar när jag fått besked sen ska jag hem och packa väskan för ett gympass. Låter inte det helt okej? Sen är jag så seg av mig så jag stressar lite nu när det bara är 10 minuter tills bussen går och jag är inte klar så hinner inte göra några mera inlägg. Vi hörs istället när jag kommer hem. Ha en super bra dag. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej igen Alex!! :D

Det låter som en riktigt bra idé och väldigt mysigt med.. :) Skulle oxå vilja ta med mig tjejen och åka någonstans, vill till London (igen) och Australien ;) hehe bra blandning sådär.. :)

Skönt att det är bra med dig och med mig är det helt okey, saknar ju tjejen.. :/ men men...

Kram

2012-09-24 @ 13:02:56
URL: http://mylifemy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0