Slut på dagen

Gokväll på er mina läsare. Har ni haft en bra dag? Jag har haft en riktig slödag. När jag kom hem från skolan åt jag en riktigt god pizza sen kröp jag ner framför en film och somnade. Vaknade vid 19.30 då jag inväntade x factor. Efter det tog jag hand om mig själv lite. Drog på en ansiktsmask. En som blir varm när man tar på sig den, riktigt skönt, sen har jag målat naglar, förberett inför imorgon och lite sådant. Imorgon är det skola i en timme som väntar mig sen ska jag till doktorn. Hoppas det går fort för jag ska nämligen med pojken hem efter skolan och ha det lite mysigt innan det är dags för mig att åka till dansen som början 16.30:) Ska bli super kul att testa på någonting nytt igen även om det är ungefär samma dans som innan med ett stuk av dancehall och jazz. Super. Nej nu ska jag hämta ett glas med is vatten, borsta tänder, ta av mig och krypa ner i sängen. Ska försöka uppdatera lite bättre imorgon också:)  Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jaa absolut det ska jag absolut göra... :D!!!!

Tat lugnt imorn och lycka till hos doktorn och myys och hare chill med pojken din :D!!

2012-09-25 @ 22:38:07
URL: http://mylifemy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0