Smoothie, mys, BB

ph: jag
 

Nu har jag städat mitt rum, vart ute på 30 minuters promenad med hunden och avslutar nu med en hallonsmoothie, riktigt lyckat. Dock förstår jag inte varför jag är uppe och gör en massa när jag är sjuk och egentligen inte har ork till det. Tyvärr är jag den som HATAR att sitta still, det går bara inte, man får nästan spänna fast mig. Fast NU är orken borta och jag ska faktiskt ta mig några timmars vila innan jag ska åka och fira pappa som fyller år idag. Har laddat ner Big Brother 2011, iih. Saknat det och har redan nött sönder 2012 så varför inte. Haha, beroende, men det är ju bara så jävla bra! Nu ska jag kika på det, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0