Söndag

ph: Max Heltorp
 
Detta är någonting jag längtar tillbaka till. Örebro, den dagen var den bästa dag på hela sommarlovet. Det var så lugnt med ändå inte ett dugg lugnt, så mysigt. Jag vet inte, men jag hade bara så sjukt kul, och vill tillbaka dit igen..
Tillbaka till verkligheten då. Sitter i sängen och har nyss fått i mig lite frukost. Ska se klart på ännu en film sen vet jag inte vad som händer. Det som är bestämt är att det kommer bli ett träningspass ikväll men det är ju inte förens typ 21.00. Så det blir väl en söndag med det vi kallar söndagsångest, eller vad tror ni. Ville träffa pojken men idag men idag är det inte min dag eller vad det kallades så får vänta tills imorgon då skolan sätter igång igen. Nu ska jag kika på min film. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0