tiden räcker inte till, jag får aldrig chansen


Längtar som fan
 
Sådär.. Nu har älskling åkt hem, och det suger. Jag ligger i sängen och försöker bli varm medans jag grejar lite me Pro Tools. Sitter också och tänker på att det endast är 3 månader och 5 dagar kvar till julafton, är det någon mera än jag som längtar som en tok? Kan vi inte hoppa över den kyliga och blöta hösten. Det är även EXAKT 5 månader kvar tills jag fyller 18 år! Längtar dit. Jag hoppas på att denna hösten kommer fort så vi kan säga hej till julen snart. Saknar den som tusan nu! Vill bara dra på mig varma skor, halsduk, tjock jacka och springa i snön innan det är dags att öppna julklappar. Just det vad önskar ni er?
Min önskelista.
 
1. Iphone 5
2. Systemkamera
3. keyboard som jag kan ha till Pro Tools
4. Pengar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0