Vi går framåt

ph: jag
 
 

Godmorgon på er. Sitter i sängen och dricker kaffe medans jag tittar på ett avsnitt av Big Brother. Idag är jag riktigt trött då jag sovit ca 45 minuter. Får se till att försöka sova bättre inatt:) Ska gå och göra mig redo för att åka till skolan, packa ner idrottskläder och lite sånt. Efter skolan har jag inga planer än, men ikväll så ska jag köra ett benpass och köra lite bil tänkte jag. Har ni några planer för dagen?
Förövrigt så längtar jag till hösten nu, vill få använda min fantastiska jacka;) Hösten är ju egentligen super mysig.  Stickade tröjor, hemmakvällar med vänner och pojk/flickvännen, en massa ljus med någonting varmt att dricka. Underbart. Nej nu måste jag röra på mig så jag hinner bli klar. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0