Dags för mig att säga hejdå

ph: Max på mig förra helgen
 
Godmorgon. Sovit gott? Det har faktiskt jag gjort, dock hade jag lite svårt att somna, men gjorde det tillslut:) Solen skiner idag igen, dock är det inte lika varmt. Så jag sitter i sängen just nu och äter god frukost. Efter att kaffet är uppdrucket och mitt avsnitt av Gossip Girl är slut så ska jag ställa fram bandet och springa 30 minuter innan jag för mig iordning för dagen.  Det låter väl helt okej:)
 
JUST DET

Så fort jag har fått svar på mailen så kommer jag att byta bloggportal. På grund av att blogg.se sedan förändring har dragit med sig väldigt mycket krångel så kände jag att det är dags för en förändring för mig. Om Forme.se kan hjälpa mig att flytta över alla mina gamla inlägg osv så kommer jag under dagen eller morgondagen byta portal. Innan jag gör det så kommer jag självklart att meddela er, och jag hoppas att ni kommer följa med mig. Ha en bra dag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0