Ett till

ph: jag för några dagar sedan
 

Nu har denna dagen redan gått och ingenting vettigt har hänt. Kom ju hem för länge sedan och har sen dess suttit och kollat på två olika serier. 5 avsnitt kvar på en av dom och sen har jag väldigt många kvar på den andra. Haha. Ska åka hem till mormor nu och hämta löpbandet så att jag kan springa här hemma också de dagarna då jag inte hinner springa iväg till gymmet. Känns riktigt skönt, nu finns det ingenting att skylla på! Efter det så ska jag åka och möta upp Matilda, vi ska ta en promenad ute i kylan tror jag och sen hem och värma oss framför någon go film eller så. Vi hörs senare. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Mäx

Fittstrumpor

2013-04-04 @ 18:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0