flexibility

ph: Max Heltorp
 
Ja, nu kör vi lite på väggen istället för nere på golvet. Nej men jag hörde att några var sugna på att se lite fler bilder på vad jag sysslar med egentligen, denna vighet. Så tänkte att jag någon dag nu snart skulle försöka fota allting jag kan göra och även kan bli bättre på. Ska bara komma ihåg det. Kanske kan fråga älskling någon dag snart om han kan hjälpa mig med det:)
 
 
kom iallafall hem för någon timme sedan och har hunnit duscha och fått någonting i magen, plus pratat en massa med mor. Nu ska jag faktiskt snart knäppa på Gossip Girl och bara ta det lugnt, energin är nästan helt borta nu! Sitter även och väntar på att älskling ska svara, men den förmågan tappar han ibland. Menmen. Ska försöka komma i säng i tid idag för imorgon är det upp och stå HEEELA dagen kan jag ju lova! Skola, hem, packa vänskan, in och köpa teoriböcker till bror, hem igen, middag, plugga, hem till bror och hjälpa honom att städa i gamla lägenheten, iväg till hans nya och hälsa på, till gymmet och sen SOVA! Haha, ja, fullrulle. Förövrigt så har min dag varit kanon men nu börjar Gossip Girl, godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0