För ikväll

ph: jag
 
Silvet/grått linne - syrran garderob, Jeans - Gina Tricot, Halsband - present (ginatricot), Converse - Scorett
 

Rätt så enkel men ändå lite extra. Skippade även klackarna denna gången. Än så länge har ingenting gått i fel banor, planerna har gått som dom ska. Men som sagt, allt kan hända. Kom hem för ett tag sedan, var iväg och köpte lite saker inför ikväll, samt bokade in några fler körlektioner. Nu har jag kommit hem och har precis ätit middag med mor. Efter att ha druckit upp mitt kaffe och kollat klart på mitt avsnitt så tänkte jag slänga mig i duschen och börja gör mig iordning så smått, så slipper jag stressa i slutet som jag antagligen kommer göra ändå;) Haha. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0