Godmorgon tisdag

ph: jag - just detta vaknade jag av idag
 
Godmorgon. Hade planerat att vakna i tid idag, vilket innerbär runt 10 tiden, men morgonpigg som jag är så sitter jag här nu. Vaknade klockan 06.30 av att solen lös rakt in i mina ögon, den är väl ett utav de bästa sätten att få vakna på, men kanske inte såhär tidigt. Har sovit väldigt dåligt inatt, så himla mycket tankar runt om mig just nu och jag vet varken in eller ut, så vi får väl se hur min nästa väg ser ut. Nu ska jag iallafall kolla klart på mitt avsnitt av Gossip Girl medan jag får i mig morgonkaffet. Sen är det dags för mig att åka till gymmet. Dags att få kroppen i form på riktigt. Hejdå
 
Jag tänkte på dig timmarna i sträck, det är dags att komma närmare nu, jag behöver dig mera än någonsin, snälla lyssna gå inte denna gången.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0