Godmorgon vanliga morgon

ph: jag
 
Godmorgon. Då var det dag, skola, tidig morgon, halvöppna ögon, lite små ångest över att man inte får ligga i sängen. Nej jag känner faktiskt inte så idag! Jag känner mig faktiskt hyfsat taggad inför skolan, musik hela dagen också så det kan ju inte börja bättre! Efter skolan idag så ska jag även hem och hämta träningkläder och sen raka vägen till gymmet med Emma som håller mig sällskap i några dagar framöver. Det ser jag fram emot. Jag ligger iallafall just nu i sängen och har precis druckit upp mitt kaffe, tänkte att jag snart skulle gå och ta på mig någonting annat än min gosiga morgonrock;) Ha en bra första-dagen-efter-lovet-dag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0