inte still en minut

ph:
 
30 minuter crosstrainer, 15 minuters löpning på bandet, 15 minuters pw i backe på bandet, 1 timma styrka, rumpa,ben,armar och bröst - hemma - 25 minuters pw med syrran och vovven. Jag känner mig rätt nöjd med min träning idag faktiskt, men ännu har jag inte tid att sitta ner. Innan jag sprang ut med hunden dammade jag av rummet, det behövdes. Nu ska jag åka in till staden och fixa lite grejer inför ikväll. Skriver bättre när jag kommer hem för nu måste jag snart springa till bussen, har inte riktigt tid att missa den. Hoppas på att planerna för kvällen går som dom ska, jag har lärt mig att allt kan hända så vi får väl se om vi kommer iväg eller inte. Nu måste jag rusa, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0