Lite segt men ändå här

ph: arkivet

Jag är fixad, tränad och helt redo för att trampa mig ut. 14.45 ska älskling ha match på Edsborg så jag ska dra mig dit sen, men det är ju en timme kvar innan jag ska åka. Under tiden så ska jag plugga teori och kika på Gossip Girl. Angående mitt portalbyte så stannar jag nog här i ett par dagar till för dom verkar vara lite sega på att kunna flytta mina inlägg så det får vänta lite! Gör dock ingenting alls för nu kommer jag nog vara lite off från bloggen tyvärr på grund av att jag har en del att göra, satsa på och lite sådant. Sådant som kommer bidra i min framtid, viktiga saker, men jag ska uppdatera så gott jag kan, men så ni vet  iallafall. Nu ska jag göra någonting vettigt... Körkortsteori. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0