Nästa steg

 
ph: jag
 

Fullrulle i benen idag. Efter gymmet så slängde jag mig direkt i duschen för att fräscha till mig, sen blev det middag. Efter det åkte jag och mamma till banken och fixade lite grejer. Därefter fick jag köra till Överby där jag fick med min klänningen som ni ser på bilden. Den är helt underbar, sval och skön! Har redan använt den, kunde inte låta bli. Äntligen är pärlan hemma hos mig! Efter en tur på Överby så körde jag hem igen, kollade ett avsnitt av Dexter och sen skrev om lite CV:n och skickade iväg dom. Nu kan jag andas ut en stund, eller rättare sagt för idag. Ska snart gå och göra mig en kopp te som jag ska smaska i mig innan det är dags för att sova. Fick inte många timmars sömn natten till idag, kan räkna dom på en hand. Så nu har jag lite att ta igen;) Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0