Snabbt från mig

ph: syrran på mig igår
 
Tiden tickar fort jag och har suttit ner sammanlagt 1 timme sedan klockan slog 08.00 imorse! Full rulle hela dagen med andra ord. Sitter just nu med blött hår, har precis tvättat ur hårmasken. Om 30 minuter ska jag hoppa in i bilen för att åka och hämta Svanström och älskling, sen möta upp två andra jäklar som vi ska roa oss med inatt. Det ser ut att bli lite party! Jag vet inte om jag hinner skriva någonting innan jag åker, samt ge er en outfit bild, men ska försöka. Det är även därför jag skriver nu så att ni inte blir av med mig förlänge;) Haha. Sover hos älskling inatt också och vet inte när jag kommer hem imorgon så vi får se när vi hörs igen. Nu ,måste jag rusa, ha en kanonkväll, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0