ALLA HJÄRTANS DAG - Godmorgon Torsdag

ph: jag 
 
Godmorgon på er! Kom precis in efter morgonrundan med Jesse. Fysatan vad det är kallt nu. Såg även att lilla jag börjar få feber och har  halsont, känns ju otroligt bra...nej:( Men jag står på mig och kämpar mig igenom dagen. Idag är det ju faktiskt Alla hjärtans dag! Igår hade jag glömt att vi var ett steg ifrån så älskling ska ta hit  Ahlin idag, men funderar på om han får avboka det för det är ju faktiskt sin kärlek man ska ägna tiden med under denna dag! Får väl se vad han säger:) Sitter nu i soffan med mitt morgonkaffe och ska strax gå och väcka älskling och sen göra mig lite gröt tänkte jag, får väl se om han är lika seg som igår så jag får äta själv;) Haha. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0