Bättre sent än aldrig

ph: jag
 

Lite mellanmål sådär, kanske lite sent men var tvungen att slänga i mig någonting. Har ägnat min vakna tid till att ta en dusch, kollat klart på Paradise Hotel - Sverige säsong 1, druckit kaffe och gjort några magövningar. Nu funderar jag på att gå ut och ta en liten promenad innan älskling kommer hit och hälsar på mig en sväng. Låter uppfriskande. Känner att näsan börjat bli snorig igen och börjar bli lite tjock i halsen så nu hoppas jag för allt i världen att jag kan hålla mig frisk. Ska även försöka hinna bort till Hanna's grav idag eller imorgon, hon fyllde ju år i lördags men har inte hunnit åka och säga grattis, köpte ett ljus som jag ska ställa hos henne snarast. Nu måste jag ut och ta lite luft. Hejdå
 
 
Idag har även jag och älskling varit tillsammans i 1 år och 3 månader♥ 
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0