Dags för nytta

ph: jag
 
Sådär då. Nu var mitt te uppdrucket och min film är slut. Innan jag sätter mig ner och är lugn igen så ska jag fort städa lite i rummet och sen göra mig iordning. När mamma kommer hem så ska det röjas  och hålla på här hemma för fullt och då behövs nog jag, lika bra att vara klar med sig själv redan då, eller vad säger ni:) Jag börjar faktiskt få in lite vårkänslor i kroppen när jag kikar ut. Blå himmel och solen lyser, fåglar flyger runt och det är hur lugnt som helst. Nu saknas det bara att gräset ska bli grönt, snön ska försvinna och träden ska få lite färg, sen får man ju inte glömma att värmen ska komma också! Nu tickar tiden och rummet ska bli fint. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0