effektiv dag

ph: jag
 

Hemma igen och är redan sugen på att springa ut och göra någonting roligt, men jag vet inte vad! Kanske ska åka och kolla på älsklings träning en sväng sen, ska även ta ut lite pengar som jag ska ge till mor min:) Men det känns som om jag fått mycket gjort idag iallafall. Har varit på banken och tagit ut pengar till lite saker, gått lite i affärer, hittade en massa fint men avstod då pengarna ska gå till resa osv, har även fixat ett nytt ID - skickat efter, fotats, gjort en laserbehandling och även varit i skolan på en matte lektion. Duktigt.
 
Jag ska ta kort på tatueringen och de 3:e steget jag nu gjort så ska ni få se. Just nu är det ju nygjort så man ser inte super mycket men ska ta kort iallafall:) Lite nyfikna tror jag allt att ni är, haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0