Efter jobbet

ph: jag
 
 
ÄNTLIGEN HEMMA! Har lekt ta, gömt mig, pusslat, "lagat mat", spelat, busat, läst och allt möjligt så nu börjar jag känna mig helt slut, men fytusan så kul det är. På onsdag ska jag på ett möte med jobbet då jag kommer få veta vilka dagar jag jobbar osv, så glad! 
 
Just nu sitter jag i soffan med älskling och kollar på fotboll, men vi ska nog snart lägga oss och kolla på en film vi laddade ner igår:) Om två timmar blir jag 18 år också, hehe. Pirrigt! Kommer nog inte kunna somna innan det om jag ska vara ärlig, jag blir ta med fan myndig om 2 timmar, sjukt! Lite folk ska komma hit, ska försöka hålla er uppdaterade under dagen men vi får se hur mycket jag hinner skriva, sådant som märks:) Nu ska jag mysa. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Pj

Har du fått godkänt att lägga upp bilder på barnen? Annars kan du bli anmäld för det

Svar: Ja det har jag! och vem är du?
alexandra

2013-02-19 @ 09:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0