En underbar kväll

ph: Max Heltorp
 

Hej på er då! Ja såhär slutade våran kväll. Älsklings syster,mamma och pappa kom på besök, vi köpte med oss " Lite " mys när vi ändå höll på. Skrattade som tokar och bara hade det så otroligt bra. Dom åkte precis så nu har jag och älskling hoppat ner i sängen för att kika på lite film innan vi somnar. Imorgon är planen att börja städa lite och sen åka och träna, efter det ska jag hem till mamma en sväng och sen tillbaka till pappa igen, låter helt okej om jag får säga det själv:) Har hittat min födelsedags outfit också, känns grymt! Ni får se den på tisdag någon gång:) Ha det toppen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: angelica olausson

äckligt!!

2013-02-16 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0