Första dagen

ph: jag
 
Nu är jag hemma igen. Älskling sitter ute i soffan och jag ligger i sängen. Tänkte faktiskt ropa hit honom om en stund. Första dagen på jobbet idag också. Det gick hur bra som helst och jag ser verkligen fram emot att få jobba där. Än så länge så är jag bara timanställd men ska jobba nu på måndag, onsdag och måndagen därpå också. Längtar verkligen. Fick även en tröja av dom som jag ska använda när jag jobbar. 19.30 hämtade mamma mig, vi hämtade upp älskling och nu sitter jag och pojken hemma själva, vår vecka, själva har nu börjat. 
 
Nej nu tänker jag ropa hit pojken så vi kan se på film, är verkligen super trött och imorgon väntar oss veckans sämsta skoldag. Hejdå och godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0