Godkväll och godnatt

ph: jag igår
 

Godkväll på er mina fina läsare, hur har er dag varit? Jag hade en super dålig start på denna dagen, men efter 3 timmar i skolan så klarnade leendet lite. Efter skolan åkte jag och älskling in till stan, köpte med oss en godis påse och en coca cola hem till honom. Åt godis, kollade på film och myste i flera timmar. Det var riktigt mysigt, bara vi två och inga andra. Älskar det, skulle kunna ligga i sängen hela dagen med honom. Vi somnade även till en liten stund, han la sitt huvud mot min axel och jag lutade mitt huvud mot hans, så himla sött och mysigt. Ville inte flytta på mig, men tillslut tvingades jag till det:(  16.00 tog jag bussen till gymmet, mötte även upp syrran där. Vi körde kondition, rumpa och ben. Jag har redan börjat känna av det, imorgon hoppas jag på smärta! Skön känsla det där! Har även hunnit med att övningsköra idag, samt handla och lite sånt. Nu efter kvällsmat och en skön dusch så har jag lagt mig i sängen. Tänkte knäppa på en film strax och sen försöka sova lite, låter inte det kanon?
 
Har fått feber igen, så har feber-ont i kroppen nu:( Hoppas det går över tills imorgon för då har jag en del saker att göra. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0