Godmorgon Fredag

ph:jag
 
Godmorgon. Jag känner mig som ett vandrande lik ungefär, är så himla trött, ändå gick jag upp senare än vanligt. 06.15, sköljde håret, blåste det och drog på lite smink sen var det dags att ta ut hunden 06.30. Sitter nu i soffan med en kopp kaffe och ska strax gå och väcka pojken minI. Denna dagen är verkligen fullbokad tills ikväll någon gång. Först skola, sen hem och gå ut med hunden, hem till mamma, tillbaka hit, dammsuga undervåningen, åka och träna, hem och äta. Efter det får jag bestämma lite hejvilt vad jag ska göra men ska faktiskt, även om det är helg och lov nästa vecka försöka komma i säng rätt tidigt. Vi får besök av Svanström idag för han och älskling ska lana så jag tänkte passa på att sova tidigt då eftersom att dom inte kommer vara ett så stort sällskap. Men jag iallafall hur jag ska sysselsätta mig en stund iallafall. Nej nu ska jag väcka pojken och äta frukost. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0