Godmorgon Måndag - Skolstart

ph: jag
 
Då var det dags att kliva upp. Jag har faktiskt redan varit vaken en stund jag som alltid är uppe före tuppen. Vaknade vid 04.45 och kunde inte somna om 06.15 ringde klockan och jag gav upp sovandet och slängde på mig lite kläder, samt lite smink på 2 minuter. Kände att jag var för seg för att orka. Går fortfarande med någon skit i kroppen men tid att vara hemma har jag inte nu. 
 
Idag är det skola som gäller. En ny vecka och en massa nya uppgifter. Fick även i uppgift att öva på en låt över lovet men utan röst så kunde jag inte riktigt öva fullt ut, men lite har jag allt fått sjungit. För som ni vet så är det ju jag som kickar igång klassens lektioner inför denna veckan och det gör jag med solosång. Just nu gör jag en cover på Don't you worry child, den ska jag spela tillsammans med min lärare Johan och med älskling:) Ska bli kul när vi är helt klara med den. Nu ska jag faktiskt ta och smsaka i mig min mumsiga frukost innan klockan börjar ticka för fort:) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0