Godmorgon Onsdag

ph: jag
 
 
Godmorgon säger jag då med lite halvt nedstämd röst. Vaknade verkligen inte i tid idag men det första jag gjorde när jag vaknade var att på 5 minuter slänga ihop denna frukost. Jag är en person som VÄGRAR gå till skolan om jag inte fått i min frukost. Jag fungerar inte överhuvudtaget i skolan om jag är trött och hungrig. Så ja, men som alla vet - FRUKOSTEN är den VIKTIGASTE måltiden under en dag, och den vill man ju inte skipppa. Förstår inte varför jag sitter här när jag ska skynda mig till skolan. Jo för jag har insett att jag kommer missa bussen som går 23 så jag väntar och tar bussen 53, då hinner jag bli lite fräsch också. Har även kallsvettats sen jag vaknade, och varit snurrig, tog tablett men det är inte helt över, tror inte direkt att alvedon hjälper mot detta. Men sånt är livet ibland, allt kan inte vara enkelt;) 
 
Efter skolan idag så ska jag hem till älskling och mysa, och ikväll tänkte jag ta en sväng till gymmet. ÄNTLIGEN! Har saknat det stället väldigt mycket. Men skriver mer om det sen tänkte jag, inte allt på samma gång. Nu måste jag faktiskt hoppa in i en snabbdusch så jag luktar gott igen:) Ha en bra dag i kylan. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0